Zezgoni.li

Ocena: -1

Głosów: 9

DUAR (KG) - zabił(a) - BAM (OK)

Dowodził(a): Othis (KG)


Dodane przez: Duar


Opis: Peszek w górach.


Logi:


- Zgon w górach (http://wklej.org/id/2910841/)


Aby dodać nowego loga musisz się najpierw zalogować.

Komentarze (23):

Aby dodać komentarz musisz się najpierw zalogować.

[ #23 ] aldek:

2016-10-16 13:29:26


W sensie, ze nie umieja? Nie wiem, nie znam sie, ja sie pracy nie podejme, nie jestem Sirlockiem. ;|

[ #22 ] Leonidas:

2016-10-16 13:21:03


Wyśmienita dedukcja Wadsonie!

[ #21 ] Tororo:

2016-10-16 11:02:37


Juz wiadomo dlaczego OK nie wystawia logow.

[ #20 ] SuperSwinka:

2016-10-16 10:23:18


Żenada... kolejna gildia która używa tak ch.. zabawek... czyli fragi ogólnie kg...są chuja warte... teraz trzeba moriego sprawdzić bo za szybko goni. Jakiś wniosek do mg albo coś :)

[ #19 ] Literak:

2016-10-16 00:02:28


I pomyslec ze te wszystkie fragi KG...prym na bialnsie...to dzieki takim zabawkom.

[ #18 ] mori:

2016-10-15 23:02:43


Tak jak pisal gumowy. Othis jest w gronie graczy lepsiejszych. Zgloszenia nic nie dadza, pogodzcie sie z tym.

[ #17 ] maro:

2016-10-15 22:34:00


Dawi - za cos takiego ludzie lecieli kilka lat temu z miejsca, jak ktos to zglosil, pomylka jest ze ktos kto o tym wie i w tym uczestniczy wystawia loga. Brawo Othis.

[ #16 ] dawi:

2016-10-15 22:29:03


Miec to moze i nagie fotki rafgarta, a uzywac to juz dwie rozne sprawy,a trzecia to udowodnic. Mysle ze jakby uzywal to by wam tego nie wstawil ;) zejdzcie na ziemie. Szczegolnie ze log byl ciety.

(ostatnia edycja: 2016-10-15 22:31:43)

[ #15 ] niebieskooki:

2016-10-15 21:19:35


Temat był wałkowany przez wizów wielokrotnie. Bindpogoń jest nielegalna tak samo jak autopogoń.

[ #14 ] dawi:

2016-10-15 21:12:10


Taa... Ja mam W domu topor... Szkoda ze plastikowy. A Othis ma pogon... Szkoda ze nie auto :-(

(ostatnia edycja: 2016-10-15 21:19:05)

[ #13 ] Literak:

2016-10-15 20:48:29


Ja mam w domu pistolet... na kapiszony ;)

[ #12 ] Jellytea:

2016-10-15 20:05:32


W teorii nic. W praktyce wygląda na to, że Othis ma bindowaną pogoń.

[ #11 ] snakey:

2016-10-15 19:00:52


Moze jestem slepy, ale nie widze nic nielegalnego w tym logu.

[ #10 ] Mimik:

2016-10-15 16:31:14


szkoda ze tak wyszlo ale othis do kasacji leci

[ #9 ] niebieskooki:

2016-10-15 15:14:26


Za samo podejrzenie, że ktoś używa takiego skryptu dawniej kasowano całe konta, a tu autor wrzuca go jak gdyby nigdy nic. O co chodzi?

[ #8 ] Mimik:

2016-10-15 07:53:17


Łatwo

[ #7 ] mori:

2016-10-15 00:53:07


dobre fajty

[ #6 ] dawi:

2016-10-14 23:59:59


[F2] XXX wskazuje poludnie [F4] XXX mowi: Gon chuja! ^^

[ #5 ] aldek:

2016-10-14 23:58:04


Patrzcie jak skarzy! Przeciez to najemnicy, nawet skrypty podpieli pod rpg. Gumowy, reaguj! ;> A w ogole to brawo! ;)

[ #4 ] Geman:

2016-10-14 23:57:37


To chyba nie zasne teraz :(

[ #3 ] gnomidlo:

2016-10-14 23:49:21


F2- Wskaz gdzie zjebal F4- Gon chuja # # # # # ### # F1 - Zabij maly szarawy ogr s Czarodzieje juz zostali poinformowani. Pozdrawiam

[ #2 ] Geman:

2016-10-14 23:47:24


Od razu mowie, ze prepar. Sami widzicie na czym gram :) Żaden wielki to sukces, ale miło, że szczęście w górach choć raz się uśmiechnęło w inną stronę.

[ #1 ] dawi:

2016-10-14 23:39:24


Gratki;]. Widze Ogra lepiej ubic jak kupca hyhyhyhy